Kahve Bahane 5 / İstanbul Blogger Buluşması

BU BİR SİTEM YAZISIDIR...
Bu sene 5. kez düzenlenen Kahve Bahane 5 / İstanbul Blogger Buluşması dün yani 3 Aralık Pazar günü Kadıköy Babil Cafe'de gerçekleşti. Geçen seneki 4.Kahve Bahane,Blogger'lar Şahane Buluşması 'ndan sonra benim 2. katılışım oldu bu buluşmalara.. Geçen seneki buluşmada hem daha önceden tanıdığım blog yazarı arkadaşlarımla bir araya gelmiş hem de yeni blog yazarı arkadaşlarla tanışmıştım. Aynı sebeplerden dolayı bu seneki organizasyonda da bulunmak istedim. Sevgili myreal Aslı'nın organize ettiği bu etkinlik duyurusu gerek blog gerek sosyal medya hesaplarımızdan bir çok kez duyurulmuştu. Aşağıda göreceğiniz üzere...
Aslı bu sene buluşma yeri olarak Kadıköy İSKİ'nin hemen yakınındaki Babil Cafe'yi ayarlamıştı. 2 katlı mekanın içeride ve dışarıda oturma alanları mevcut. Mekanın işletmecisi Erdal Bey daha içeri adımımı attığım anda ''blog buluşması için geldiniz herhalde'' deyip beni üst kata yönlendirmişti. İlgisi, nezaketi, samimi ev sahipliği için kendisine teşekkür ederim.
Menüsünde kahvaltı, tost, sandviç, menemen, mantı, makarna, salata, hamburger, tatlı, sıcak & soğuk içecekler olan Babil Cafe, küçük ama gürültüden uzak, sıcak, samimi, sakin, keyifli bir mekan. 
Yolunuz buralara düşerse Kadıköy'ün kalabalığından, gürültüsünden kaçıp bir yorgunluk kahvesi içmeye uğrayın, biraz mola verip dinlenin derim.
Bu seneki buluşmaya İstanbul'un çeşitli semtlerinden, yakın-uzak demeden gelen bizler;
Üst sıra soldan; Ruhsuz Atmaca, İnsanYavrusu..Alt sıra soldan; Bendeniz Yeşimlehertelden, Myreal..
Biz 4 blog yazarı geçen seneki buluşmada ilk kez tanışmıştık. Bu sene, geçen sene tanışmış olmanın verdiği samimiyetle hayata, yaşama, çalışmalarımıza, gelecek planlarımıza, blog dünyasına dair keyifli sohbetler yaptık yine.
Ruhsuz Atmaca ( Kendisi geçen sene olduğu gibi bu sene de gizemini bozmak istemedi. Akademik kariyerinde ve tezlerinde kolaylıklar diliyorum sana. Ben teknoloji özürlü bir blog yazarı ve internet kullanıcısı olarak merak ettiğim konularda yine Ruhsuz'un bilgisinden yararlandım, özellikle şu Backlink konusu için teşekkür ederim Ruhsuz.)
İnstagram: ruhsuz_atmaca.blog
Twitter: ruhsuz_atmaca

İnsanYavrusu ( Sadece Alanya değil Türkiye'nin neresinde olursan ol, çalışma hayatında hep başarılı ol. İyi ki gelmişsin, ayaklarına sağlık.)
İnstagram: imitasyon

Bendeniz Yeşimlehertelden
İnstagram: yesimlehertelden
Twitter: yesimhertelden

Ve Myreal ( Bu buluşmayı organize ettiğin için bir kez daha teşekkür ederim sana. Güzel düşüncene, emeklerine sağlık Aslı'cım. Umarım yapmayı ve yaşamayı istediğin herşey gönlünce olur. )
İnstagram: asliyilmazmyreal
Twitter: MyReaLAsli

Ve gelelim işin SİTEM kısmına..
Bu buluşmanın yaklaşık 1 ay önce duyurulmasına ve dönem dönem çeşitli sosyal medya hesaplarında paylaşılmasına rağmen katılımın 4 kişiyle kalması beni hem şaşırttı hem de üzdü. Ben 1. 2. 3. buluşmaları bilmiyorum ama geçen seneki Blogger Buluşma etkinliğinde 15 olan katılımın bu sene bu denli az olması düşündürücü. (Bizlere ulaşıp gelemeyeceğini bildiren, İstanbul dışında olan, ulaşım açısından gerçekten zorluk yaşayan arkadaşları tenzih ederim.) '' Bu sponsorlu, firma destekli, promosyonlu bir etkinlik değil tamamen gönüllülük esasına dayalı bir buluşma olduğu için mi hak ettiği ilgiyi göremedi acaba '' diye de sormadan edemiyorum kendi kendime. Yeri geldiği zaman sanal dünyadan '' blogger'lar bir ailedir, birbirimize destek olalım, yazılarımızı okuyalım, yorum yapalım, beğenelim, takip listesine alalım '' derken yeri geldiğinde neden yüz yüze buluşup, görüşme, tanışma, fikir alış verişinde bulunma, yeni şeyler öğrenme imkanından yararlanamıyoruz? Elbette herkesin bir bahanesi, kendine göre haklı sebepleri vardı muhakkak gelmemek için. Benim de vardı hem de 2 tane. Ama bunlar bu etkinliğe gelmeme engel değildi benim için. Umarım gelecek senelerde düzenlenecek etkinliklere katılım daha fazla olur, daha çok blog yazarı yeni arkadaşlarla tanışırız, sanal değil şahsen tanıma fırsatı buluruz birbirimizi...