Flormar Glitter GL14 Holographic Silver Nail Enamel

Bu ara bir glitter (parıltı) modası aldı başını gidiyor. Her marka,her renk,her yer,ışıl ışıl bu parıltılı ojelerle dolu. Aslında glitter ojeler hayatımıza yeni girmiş değiller. Ben internette şöyle bir glitter araştırması yapayım dedim. Ve yazılarını severek okuduğum Makyaj Kelebeği Filiz'in 2013 tarihli Flormar Glitter oje paylaşımıyla karşılaştım. Yani o zaman da varmış hayatımızda bu ojeler. Ama nedense şu aralar pek bir popüler oldu yine,sosyal medya hesaplarında sıkça karşıma çıkmaya başladı. 
Evde el tırnaklarında oje durmayan ben bu modadan geri kalır mıyım hiç ? İlk görüşte işte bu dediğim ''Flormar Glitter GL14 Holographic Silver Nail Enamel'' aldım bir tane hemen. Mikemmel İngilizcemle çevireyim efendim ''Flormar Parlak Holografik Gümüş Oje '' (Holografi,lazer ışınlarına dayanılarak gerçekleştirilen üç boyutlu görüntü). Bu ojeyi de yakın zamanda yine yazılarını beğenerek takip ettiğim Bloglu Yorum Gökçe'nin paylaştığını fark ettim. Yani ben bu modaya bayağı bir geriden dahil olmuşum anlaşılan :)
Flormar Glitter serisi beyaz,pembe,sarı,yeşil,mavi,gri,siyah gibi 16 renk ojeden oluşuyor (şimdilik). Bu seri ojelerinin içinde,farklı boyut ve yapılarda sedefler,simler,payetler,pullar var. Seriden benim aldığım GL14 Holographic Silver oje yoğun şekilde gri metalik sim içeriyor. O yoğun sim yapısından dolayı altına base (baz) oje sürmenize gerek kalmıyor.
Ben daha sürmeden ojenin güneş ışığı altındaki parıltısına bayıldım. Ama ilk kat sürümde o bayılmanın yerini biraz hayal kırıklığı aldı çünkü tek katta o yoğun sim yapılı görünümü veremedi,arada boşluklar oldu,tam kapatmadı ne yazık ki oje.
Tek Kat
Ojenin çabuk kurumasını fırsat bilip 2.kat uygulamasını da yaptım. İlk kata nazaran rengini ve simli yapısını göstermede,boşlukları doldurmada daha başarılı buldum.
2.Kat
Bu oje asıl 3.kattan sonra kendini gösteriyor bence. Ev içinde mat gibi duran ojenin tüm marifeti güneş ışığı altında ortaya çıkıyor. Harika bir parlaklık,yoğun bir gri sim güneş ışığı altında aynı gökkuşağı renkleri gibi rengarenk parıldıyor.
3.Kat

Kalıcılık konusunda el tırnaklarımda evdeki işler güçler derken 3 gün dayanan glitter oje sonrasında parça parça çıkmaya başladı. Ama ayak tırnaklarımda yaklaşık 10 gündür ilk sürdüğüm andaki gibi bozulmadan durmaya devam ediyor (havuz-deniz suyu denemesi yapılmamıştır). Gratis'ten 4,95 TL.'ye aldığım Flormar Glitter GL14 Holographic Silver ojeye bayıldım ben. Ama bu bayılmanın yanında bir de ojenin 2 eksisi var bana göre. 1.si yoğun simli yapısından dolayı kuruduğunda tırnak yüzeyinin aynı zımpara kağıdının yüzeyi gibi pürüzlü bir his vermesi (ki bunu da top coat yani şeffaf üst kat oje uygulamasıyla giderebilirsiniz). 2.eksisi ise asetonla silinmesinin çok uğraştırıcı olması,özellikle 3 kat uygulamada. Eğer bu 2 eksiyi göz ardı ederseniz,özellikle yaz mevsiminde tırnaklarınızda yoğun simli bir parlaklık olsun isterseniz ve tercihiniz metalik renklerden yanaysa Flormar Glitter GL14 Holographic Silver ojeyi bir de tırnaklarınızda görün derim...