Domol Genel Amaçlı Islak Bez

Flink&Sauber Twin Islak Yer Bezleri ile yapılan yüzey ve Domol Cam Yüzeyler İçin Islak Bez ile yapılan cam temizliğinden sonra bugün de yine Rossmann'dan 4,99 TL.'ye aldığım,Domol Genel Amaçlı Islak Bez ile şöyle bir toz temizleme işine girişeyim dedim.
''Domol Genel Amaçlı Islak Bez,kullanımı kolay ve çok amaçlı olup,mutfakta,evde,seyahatte hızlıca hijyenik temizlik sağlar''şeklinde bir açıklama var ambalajın arka kısmında.Bezin tam olarak nerelerde kullanılacağı net belirtilmemiş.Ben ayna ve cam gibi yüzeylerde kullanımını uygun bulmadım onu yazabilirim.Domol Genel Amaçlı Islak Bezin elma ve limon kokulu olmak üzere 2 çeşidi var.Benim aldığım elma kokulu olan.Bezin çok hafif  yeşil elma kokusu var gerçekten de.Ama sadece paketten çıkartırken aldım o kokuyu.Temizliğini yaptığım yüzeylere o kokuyu bırakmadı.Pakette 50 adet ıslak bez var.Bezlerin ıslaklık yapısı orta ayar diyebilirim.Yalnız ebat olarak bana biraz küçük geldi.Normal bir cep mendilinin açılmış boyunda denilebilir boyu.
Evim çok mobilyalı,ortalarda çok aksesuarları olan bir ev olmadığından bu bezi kullanabileceğim sınırlı yüzeyler vardı.TV ünitesinin rafları,makyaj masası üstü,pencere içi-dışı mermer alanlar,fotoğraf çerçeveleri,oda kapıları,koltukların oturma kısımları oldu denediğim yerler sadece.Kullandığım yüzeylerde hav denilen tüycük,pamukçuk bırakmasa da,gözle görülür bir şekilde tozları temizlese de aman aman çok beğendiğim bir ürün olmadı nedense.En azından toz bezi niyetine elimin altında pratik bir şekilde işimi görüyor diyebilirim.Bu elimdeki paket bitince yenisini alır mıyım emin değilim.Bu bezin ev harici,masa başı çalışanların ofis mobilyalarını temizlemede yada araba kullananların ön panel,direksiyon gibi silinebilecek yüzeyleri temizlemede biraz daha çok işine yarayacağını düşünüyorum ben..