Palette Deluxe 5-889 Şarap Kızılı Saç Boyası

Saçlarımın doğal rengi koyu kestanedir.Bu zamana kadar da siyah,mavi&siyah denemelerim harici kendime en yakıştırdığım saç rengi kızıl olmuştur.Bu anlamda da bir çok markanın,değişik kızıl tonlarını kullandım.Yoğun Koyu KızılYoğun Kızıl, Parlak Lal KızılıÇilek KırmızısıKor Ateşi Kızılı gibi.Bu sefer de yine ambalajın üstündeki renge kapıldığım Schwarzkopf Palette Deluxe 5-889 Şarap Kızılı Saç Boyasını alıp denedim.
Schwarzkopf Palette Deluxe 5-889 Şarap Kızılı Saç Boyası ''Oleo-Gold Elixir ile %30'a kadar daha fazla parlaklık,mükemmel beyaz kapama,uzun süre kalıcı renkler,göz alıcı parlaklık için etkili bakım vaat ediyor.Yüksek performanslı renk pigmentleri içeren krem boya saç yapısına derinlemesine nüfuz eder,boyama sonrası zengin bakım için Oleo-Gold Elixir içerdiği değerli Argan Yağı ile saçları derinlemesine besler ve saçların daha güzel ve sağlıklı görünmesini sağlar-mış''.Benim saçlar bel hizasında olunca boya da çift alınıyor.
Kutu İçeriği;
• 1 Tüp Kalıcı Krem Boya 50 ml
• 1 Oksidan Losyonlu Uygulama Şişesi 50 ml
• 1 Boyama Sonrası Saç Bakım Maskesi 15 ml
• 1 Çift Eldiven
• 1 Kullanma Kılavuzundan oluşuyor.
Ben şu saç boyası kutularından çıkan kullan at eldivenlerin boyuna takmış durumdayım.Allah aşkına hangi narin kadının bu denli kocaman elleri olabilir.Neyse ki evde kullandığım ve elimin ölçüsüne tam uyan eldivenlerim var.İşi sağlama alıp kutudan çıkan eldivenlerin üstüne geçiriyorum onları da..
Tüp boya,oksidan şişesine sıkılıp çalkalandığında rengi de hafiften kırmızıya dönüyor.Şişenin ucunun çevir aç kapaklı ve ince olması,saça direk uygulamayı kolaylaştırıyor.Genelde saç boyamada karışım için uygulama kabım vardır ama bu sefer şişeden avuçlarıma aldığım boyayı,tutam tutam ayırdığım saçlarıma direk uyguluyorum.
Saç boyama işi bittikten sonra 30 dakika bekleme süresi var.Bekleme süresi sonunda önce suyla boyayı iyice,olabildiğince akıtmaya çalışıp sonra şampuanlama yapıyor ve güzelce duruluyorum.Ve son olarak ta Oleo-Gold Elixir saç bakım maskesini uyguluyorum.Kullanım kılavuzunda maskenin 2 dakika bekletilmesi yazıyordu,bu talimata da uyuyorum.
Schwarzkopf Palette Deluxe 5-889 Şarap Kızılı Saç Boyası boyama işlemi öncesi ve sonrası sonuç bu şekilde.Öncesinden daha iyi en azından..
   Öncesi                        Sonrası
Muhitimdeki yerel bir marketten 10 TL.'ye aldığım Schwarzkopf Palette Deluxe 5-889 Şarap Kızılı boya,kızıl üzerine denemelerimin şimdilik son durağı oldu.Artık sürekli değişik marka ve renk denemek yerine uzun bir süre bu rengi kullanmaya karar verdim.Belki istikrarlı bir şekilde devam edersem bir gün istediğim o biber kırmızısı kıvamı tutturabilirim...