23 Nisan Blogger Anne Çocuk Şenliği

2015 senesi ocak ayından beri yazmaya başladığım blog maceram süresince yazılarıma aldığım yorumlar beni motive etti hep.Yorum yazan değerli blog yazarı arkadaşlarımı da sanal olarak tanıdım.Benim somut olarak birebir tanıdığım ilk blogger sevgili Sosyal Annem Fatma olmuştur.Bu yüzden Fatma'nın yeri ben de ayrıdır.Sonra 2017 senesi ocak ayında Kadıköy İlk Vapur adlı mekanda düzenlenen Kahve Bahane-4. İstanbul Blogger Buluşması'nda birbirinden farklı konularda paylaşımlar yapan başka blog yazarlarıyla daha tanışma fırsatım oldu.Bu bloggerlardan biri de sevgili Şafak'ın Dünyası Şafak'tı.
Ve bu iki güzel insan bir olup Ataşehir Muzipo Kids'te ''23 Nisan Blogger Anne&Çocuk Şenliği''isimli çok güzel bir etkinliğe imza attılar.Ve nazik davetleriyle benim de ilk kez bir etkiliğe katılmama vesile oldular.
Etkinlikte birbirinden değerli sponsorlar da güzel hediyeleriyle bizimleydi ama bunu bir sonraki paylaşımıma bırakmak istiyorum ben.
Ataşehir Muzipo Kids'te çocuklarımız eğitmenler eşliğinde onlar için ayrılan oyun odasında eğlenceli oyunlarla günün keyfini çıkarttılar.Hepsi birer enerji patlaması bu çocukların.Oynamaya doyamadılar.Onlar farkında olmasa da bol bol fotoğrafları da çekildi :)
Çocuklarımız eğitmenler eşliğinde oyunlarını oynarken biz anne bloggerlar da bundan istifade birlikte oturup sohbet,muhabbet etme fırsatı bulduk.2 çocuklu bir anne olarak bu çok büyük bir rahatlık verdi bana inanın.Sponsorlarımızdan güzel ikramlar da vardı ama etkinliğe katılan neredeyse herkes el emeği bir şeyler yapıp getirmişti de.Yani yemeye doyduk kısaca.Tekrar tekrar ellerinize sağlık hanımlar..
Sosyal Anneyim Fatma Doğan ve Şafak'ın Dünyası Şafak Karadeniz'in organize ettiği 23 Nisan Blogger Anne&Çocuk Şenliği'ne katılan blog sahibi arkadaşlarımın listesini de yazmak istiyorum hemen,takipte olmadıklarınız varsa diye..
ŞAFAK KARADENİZ


İnstagram:safagindunyasi

FATMA DOĞAN


İnstagram:sosyalannemblog

FİLİZ ŞAHİN 


İnstagram:makyajkelebegiblog

EVRİM ÇAKICI 
İnstagram:evrimcakici
İLKNUR KOYUNCU BALCI 
İnstagram:ilknurundunyasi
ÇİĞDEM ÖZDEMİR 
İnstagram:sorananne
MELİS HASIRCI TEZCAN 
NİHAN KEÇECİ TALİ 
İnstagram:parmakkurabiye
ELMAS KOÇAN 
İnstagram:elmaskocan
EMİNE COŞKUN 
İnstagram:kakuleninbebekleri
ve ben YEŞİM yani nam-ı diğer yeşimlehertelden..
İnstagram:yesimlehertelden

Diğer sosyal medya hesaplarını blog sayfalarından öğrenip takip edebilirsiniz...

İsimler aşağıdaki fotoğraf sıralamasına göre yazılmadı o yüzden kim kim diye bakmayın boşuna.
Fotoğrafta size göre solda elinde bebiş olan Suna Hanım,Ataşehir Muzipo Kids yetkilisi.Onu liste dışında tutarsak 11 (ben dahil) blog sitesi sahibi buyrun efendim..(Bu arada blogumda ve blog paylaşımlarımı yaptığım sosyal medya hesaplarında kendi fotoğraflarımı paylaşmam ama blog maceramın başladığı günden beri yayınladığım 500'ün üzerindeki yayında kendi fotoğrafımın da olduğu 3.fotoğraf oldu bu :) )

Ve teşekkürler....
Bu güzel etkinliğe beni de davet etme inceliğini gösteren Fatma'ya ve Şafak'a...
Etkinlik mekanı Ataşehir Muzipo Kids'e..
Etkinliğe katılan anne blogger'lara..
Etkinlik sponsorlarımıza..
Şenliğin sebebi evlatlarımıza..
Böyle bir şenlik kutlamamıza imkan veren Atamıza...
TEŞEKKÜRLER...