Golden Rose Paris Nail Lacquer no 24 / 91 / 92

Hali hazırda bahar mevsmine girmiş,dallar tomurcuklanmaya,çiçekler filizlenmeye,doğa yeşillenmeye başlamışken ben de bir yaz moduna gireyim deyip Golden Rose markasının bu capcanlı 3 ojesini konuk edeyim blogumda bugün.Valla tembelliğime geldi 3'ü için ayrı yazı hazırlamak.Hazır tonlarda yakın birbirine,tek yazıda çıksınlar aradan bari.
''Golden Rose'un özel tasarımlı şişesi ile piyasaya sunulan;ekstra parlak,çabuk kuruyan ve uzun süre kalıcı bu oje serisi,kaliteli fırçasıyla kolay uygulama sağlar.Zengin renk seçenekleri ile göz alıcı tırnaklar yaratarak güzelliğinizi tamamlar''şeklinde açıklaması olan seride 100'den fazla renk alternatifi var.Bendeki renkler;
no:24 / no:91 / no:92 
3 rengin 3'ü de canlı,pembenin fuşyanın tatlı tonları,3'ü de baharın,yazın rengi.Sürümü rahat,kuruması tek katta kolay,parlaklığı 2 katta kendini daha fazla gösteriyor.Açıklamada yazan tüm özellikler uzun süre kalıcılık hariç hepsi tanıma uyuyor.Gündelik ev işleri arasında oje sürmeyi tercih etmediğimden kalıcılık konusunda zaman veremiyorum.
Yaz mevsiminde çorapsız özgürlüğüne kavuşan ayak tırnaklarımın vazgeçilmezi oluyor ojeler.Ve yazın o sıcacık rengine çok ta yakıştırıyorum bu 3 rengi ben...Golden Rose web shop'ta 3,00 TL bu serinin ojeleri.Bunu da belirtip yazımı noktalıyorum..