Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Mascara / Kajal Göz Kalemi

''İşte bu''diyeceğim bir maskarayla tanışmadım henüz.Taki Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Mascara sahibi olana kadar.Maybelline 100.yılına özel bir kofre set hazırlamıştı.Bu set maskara alımına göz kalemi hediye şeklindeydi.Ben bu seti LC Waikiki mağazasından almıştım.Alışveriş sonrası kasa önünde ödeme işlemini yaparken dikkatimi çekmişti.Ambalajında Merve Boluğur'un yoğun siyah yapılı göz makyajı beni cezbetmişti.İkili set fiyatı da uygun olduğundan alışverişime 1 tane de bundan eklemiştim hemen. 
 
Colossal Go Extreme Leather Black Mascara;çift hazneli dev fırçası ile tek seferde 2 kat etki,16 kat daha hacimli kirpikler.Daha dolgun,daha yoğun,daha siyah..
Colossal Kajal Göz Kalemi Black;akmayan,bulaşmayan ve kaybolmayan yoğun siyah renk.Tek seferde 12 saate kadar kalıcı,simsiyah yoğun bakışlar.Otomatik ucu ve yumuşak yapısı sayesinde kolayca uygulama sağlar.Özel içerikler ile bakım..Zeytinyağı,E ve C Vitamini içeriği.
Maskara oldukça tombik bir ambalajda :) Fırça ucu geniş yapılı.Kirpiklerime uygulaması kolay oldu,ağırlık yapmadı,akmadı,temizlerken kirpiklerimi dökmedi.Genelde maskaraların ilk katlarından beklediğim sonucu göremediğim için 2-3 kat uygulaması yaparım.Bu maskara kirpiklerde biraz hızlı kuruduğundan hemen art arda yapmakta yarar var diye düşünüyorum.
öncesi                          tek kat uygulama
2 kat uygulama           3 kat uygulama
Göz kalemi ise otomatik uçlu,çevir çevir kullan.Ucu kalınlaşırsa kalemtıraşla inceltilebiliyor.Sonuna kadar çevirdim ucu,bayağı idare eder derece bence.Ucu yumuşak formda.Sürerken gözde o yumuşaklığı hissettim.Tabi kalemi biraz fazla çevirirseniz ucundan kırılma ihtimali de var.Ayrıca kalıcı.Akma,solma,çıkma olmadı bende.İddiası gibi gerçekten de yoğun bir siyah bu kalem.
Gözlerime sürdüğüm göz kaleminin fotoğrafını çektim ama telefonumun ön kamerasından çektiğim görüntü bu rengi tam göstermedi.Ben de rengi gösterebilmek için böyle birşey uydurayım dedim :)
Şu an hala set şeklinde satışı var mı bilmiyorum ama aldığım zaman LC Waikiki'de peşin 22,95 TL.,taksitli 25,50 TL.idi bu kofre set.Maybelline zaten sevdiğim ve sadakatim olan bir marka olmuştur.Arada farklı maskara ve göz kalemini kullanmış olsam da The Colossal Go Extreme Leather Black Maskara ve The Colossal Kajal Göz Kalemi işte bu dediğim ürünler oldu nihayet.Maskara benim mikemmel yokmuş gibi duran kirpiklerimi bu hale getirdiyse;uzun,hacimli kirpiklerde nasıl etki eder bilemiyorum artık :) Göz kalemi ise kömür karası..Her ikisi de vaatlerini yerine getiren ürünler,tabi bana göre.Yani anlayacağınız maskaradan ve göz kaleminden ben memnun kaldım.Bundan sonra da bu ikiliyi kullanmayı düşünüyorum artık..