Golden Rose Eyebrow Powder Vitamin E

Ahhhh kim istemez ki kalem kaşlı,ok kirpikli olmayı..Valla ben isterim istemesine de malzeme belli.Kısa,cılız kirpikler;2 doğumdan sonra iyice dökülmüş,seyrekleşmiş kaşlar ve ben.Hal böyle olunca piyasada uzaya çıkan kirpikler temalı maskaralar ve gürlük vaat eden kaş farları da ilgi alanına giriyor insanın.Şu kaş farları moda olmaya başladıktan sonra ben de yine bir merak.İşte bu Golden Rose Eyebrow Powder yani kaş farını sırf bu merak yüzünden aldığımı bilirim.
''Golden Rose Eyebrow Powder;kaşlarınızın doğallığını bozmadan belirginleştirir.Kutu içerisindeki applicatör ile kolayca uygulanır.7 farklı renk alternatifine sahiptir.''şeklinde yalın bir açıklama var web sayfasında.Benim aldığım kaş farı 105 numara,koyuya yakın sayılır.Numaralar 101'den 107'ye kadar.
Kaş farının kutusu minnacık,avuç içi kadar.Kutu minnak olunca fırça da doğal olarak minnak.Ben göz farlarında parmaklarımla kavradığım fırçalara alışkın olduğumdan ilk etapta bu minnak fırçayı yadırgadım ama bir-iki kullanımdan sonra ona da alıştım.Fırça çift yönlü.Bir tarafında ufacık bir sünger diğer tarafında da kıllı fırça var.Süngeri çok kullanışlı bulmadım daha ziyade kıllı fırça tarafını kullanıyorum.Ama onun da çok sert yapısı vardı.2-3 kullanımda kaşlarımda uygulama yaparken biraz rahatsızlık verdi ama ondan sonra ya kaşlarım alıştı yada fırça yumuşadı biraz.Şimdi daha rahat kullanıyorum.Renk olarak kahverengi ama koyu tonlarda.Daha önce kaşlarım için bu ton bir ürün kullanmayınca bu da tuhaf geldi ama zaten seyrek ve açık renk olan kaşlarımda da çok sırıtmadı.Ama yine de 106 numarayı mı alsaydım diye düşündüm.Bu seride bir 107 numara kurşuni bir grilikte diğerleri hep kahverenginin tonları.
Bir de öncesi sonrası fotoğrafı paylaşayım.Görüldüğü üzere farın o kahve tonu kaşımda daha farklı duruyor.
Golden Rose Eyebrow Powder'ı Gratis mağazasından indirimli olarak 8-8,5 TL.civarı bir fiyata almıştım.Kaş farını ilk kullandığımda fırçası çok minnak,kıllı tarafı sert,rengi açık gelmişti ama kullandıkça alıştım kendisine.105 numara kaşlarımda çok sırıtmadı.Boşlukları güzel doldurdu,uzun süre kalıcılığını korudu diyebilirim.Benim işimi görüyor o yüzden memnun kaldım üründen..