Defacto My Color Sweet Kiss Body Shimmer

Evlenecek, nişanlanacak, sözlenecek gelin adayları, özel gece, davet, organizasyona gidecek hanımlar, saçınız, makyajınız, kıyafetiniz hazır. Peki bütün bu hazırlıkları ışıltılı bir tenle tamamlamak ister misiniz? Akatlar Kozmetik tarafından üretilen Defacto My Color Sweet Kiss Body Shimmer'ın bu ürünü, 250 ml ve sprey şeklinde. 
Sim yapısı oldukça yoğun ve güzel meyvemsi bir kokusu var. Spreyin bir iki sıkımda bile oldukça fazla olduğunu ve elimin üstüne verdiği ışıltıyı aşağıdaki fotoğrafta daha net görebilirsiniz.
Yaz mevsiminde bermuda şort giyip dışarı çıktığım zamanlarda, özellikle bilek hizasından diz hizası üstüne kadar bacaklarıma sürüyorum. Sürerken elime bulaşan ışıltıları da biraz kollarımın açıkta kalan kısımlarına, biraz da kıyafetime bulaştırıyorum. Özellikle güneş ışığı altında çok güzel bir ışıltı verdiğini söyleyebilirim.
Bu ürünle ilgili olumsuz olarak yazabileceğim şey var, sürdüğüm bölgede çok uzun süreli bir kalıcılığını göremedim. Bacaklarıma, kollarıma tatbik ettiğim yerden ziyade kıyafetimde daha uzun süre kaldığını gözlemledim. Her cilt tipi farklı tabi, benim cildimde bıraktığı tesiri sizde, sizde bıraktığı tesiri de bende bırakmayabilir bunu da belirtmekte yarar var. Vücut spreyinin yoğun ışıltılı yapısını, kokusunu beğendim ve bir süre daha kullanmayı düşünüyorum.