Agiss Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı

Cildi sivilce oluşumuna müsait, T bölgesi diye adlandırılan alın, burun ve çene bölgesi yağlı, yoğun olarak da bu bölgelerde siyah noktaların olduğu problemli bir cilt yapısına sahibim. Tabi bunlar için kullandığım temizlik ve bakım kremleri var ama ben siyah noktalarım için şu ara kullandığım Agiss Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandından bahsetmek istiyorum bugünkü yazımda.
Agiss Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı piyasada satılan birçok yabancı markanın karşısında Kozmotek Kozmetik'e ait Türk malı bir ürün olarak piyasadaki yerini almış. Ben bu markayı ağda ürünlerinden biliyordum ama siyah nokta temizleme burun bandını ilk kez gördüm. 

Normal ve karma ciltler için olan Agiss Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı tıkanmış gözenekleri ve siyah noktaları temizlemek amacıyla üretilmiş. Kutuyu her iki yanında bulunan açma kapaklarını kullanarak açıyorsunuz. Ciltteki yağı ve kiri temizleyen bu bantlardan paket içinde 6 adet bulunuyor.
Her bir paketin içinden aşağıda fotoğrafını göreceğiniz üzere suyla temas ettiğinde aktif hale gelip yapışkanlaşan, yüzeyi koruyucu şeffaf şeritte olan burun bandı çıkıyor.
Kutunun arka yüzeyi ve içinden çıkan her bir adet burun bandında kullanım talimatı var. Zaten genel olarak bu tür siyah nokta temizleme bantlarının kullanımı aynı sisteme dayalıdır. Ben yine de bir kez daha yazmak istiyorum kullanım şeklini. Burun bölgesini üst ve yan olmak üzere bir güzel ıslatıyoruz. Elimizi kuruladıktan sonra burun bandını koruyucu şeffaf şeridinden ayırıyoruz. Parlak yüzeyi koruyucu kısma denk gelen bandı burnumuzun ıslak bölümüne elimizle hafifçe bastırarak yapışmasını sağlıyoruz. 10-15 dakika bantın kurumasını bekliyoruz. Ben hep maksimum belirtilen sürede bekletirim bu tür ürünleri daha iyi sonuç elde edebilmek için. Bekleme süresi sonunda bandı bir ucundan nazikçe çekip çıkartıyoruz. Ve işte sonuç.
Benim burnumun daha ziyade yan bölgelerini derinlemesine temizlediğini söyleyebilirim. Dikkatli bakarsanız bantın sol ve sağ üstündeki siyah nokta kalıntılarını görebilirsiniz. Güneş yanığı, yaralı, tahriş olmuş, sivilceli ve hassas ciltlerde uygulanmaması gereken Agiss Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandının, kullanım kılavuzunda arada 3 gün ara vererek haftada 1-2 kere uygulanabileceği yazıyor.

Türk malı olan Agiss Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandının tek dezavantajı satış ağının olmaması. Ve işin ilginci firmanın internet sitesinde de bu ürünle ilgili hiç bir bilgi ve açıklama yok. Dönem dönem belki A101'e tekrar gelebilir, onun için aktüel ürünlerini takip etmekte yarar var. Bunun haricinde performans olarak en az ünlü markaların siyah nokta temizleme bantları kadar başarılı olduğunu söyleyebilirim. Fiyatı böyle uygun bir ürün de muadil ürünlere kıyasla aynı sonucu elde etmemi sağlıyorsa neden diğerlerine daha fazla ödeyeyim ki. Alıp denemeye değer bence.