Golden Rose Bronzing Terra Powder Spf 15

Pudra konusunda şimdiye kadar, ten rengime uygun olmayan seçimlere yönlendirildim kozmetik mağazalarındaki personeller tarafından. Cilt yapım esmere yakın ve özellikle yazın bronzlaşmaya müsait bir tip olduğundan, ten rengimin açık tonları pudralar kullandım. Bilirsiniz genelde pudra bilek içine test edilir cilt renginize uyumlu mu diye. Ama görevlilerin yanıldığı benim bilek içimle yüz rengim arasındaki ton farkıydı. Yazın bronz bir tende hiç de hoş olmuyordu bunlar. Bir gün kozmetik alışverişi için gittiğim mağazada markaların standını incelerken, Golden Rose markasının Bronzing Terra Powder serisini gördüm ve denemek için aldım.
Golden Rose Bronz Pudra serisinin 5 farklı tonu var. Bu 5 ton genelde tüm cilt tiplerine uygun olarak hazırlanmış. Yani açıktan esmere tüm cilt renklerine uyumlu bir ton var.
Numune ürünlerden 5 tonu da denediğim ve yüz rengime yakın 103 numarada karar kıldım. Tam orta ton, ne açık ne koyu. Ürünün bir özelliği de SPF 15 koruma faktörü olması. Koruma faktörü düşük olsa bile yaz kış güneşin zararlı ışınlarına karşı koruyucu etkisi olması bir artı.

Golden Rose Bronzing Terra Powder No:103'ün renk tonunu aşağıdaki fotoğrafta daha net görebilirsiniz. Pudranın tonu sizi yanıltmasın, yüzümde bu kadar bariz değil ton farkı. Yüzümün tonuyla uyumlu bu ton. Bazı pudralar insanın cildine rahatsızlık verirken bu pudrada o rahatsızlığı hissetmedim ben. Yüzümde bir tabaka varmış hissi oluşmadı.
Pudra oldukça yoğun. Cildimdeki kusurları da büyük ölçüde kapatıyor. Pudranın yoğun yapısı cildimi temizlediğim temizleme mendillerinde daha bir bariz belli oluyor. Bu tür kapatıcı özelliği olan kozmetikleri çok sık ve fazla kullanmamaya özen gösteriyorum. Nadiren kullanmam gerektiğinde, kullanıp yatmadan muhakkak cilt temizliğimi yapıyorum. Dediğim gibi özellikle pudra, BB krem, fondöten, kapatıcı gibi kozmetik ürünleri çok kullanmamaya çalışıyorum ama Golden Rose Bronz Pudra kullanmam gerektiğinde beklentimi karşılıyor.