Purederm Snail Hücre Aydınlatıcı Çok Aşamalı Bakım Maskesi

Uzun zamandır salyangoz içerikli kremleri merak ediyordum. Gerçekten cilde faydası var mı? Cilt lekelerini gidermede başarılı mı? En son alışverişim sırasında Purederm' in Salyangoz Hücre Aydınlatıcı Çok Adımlı Tedavi Maskesi ( Snail Cell Illuminating Multi-Step Treatment ) gözüme takılınca, ambalajında salyangoz ekstresi içerdiği yazan, bu insan yüzü siluetini andıran maske dikkatimi çekti. Üstündeki açıklamaları uzun uzun inceledim ve denemeye karar verdim.
Tüm cilt tiplerine uygun olduğu belirtilen Kore markası maske; 2 ml.lik Ampul + 23 ml.lik 3D ( 3 boyutlu ) Maske olmak üzere 2 aşamalı bir bakımdan oluşuyor. 

1.Aşama: Arbutin içeren Hücre Aydınlatıcı Ampul
3 boyutlu maske ile kullanılmak üzere tasarlanmış, yeniden canlandırıcı, cildi aydınlatıcı ampul; maskedeki aktif bileşenlerin emilimini arttırırken ciltteki renk farklılıklarının eşitlenmesine yardımcı oluyor. Ampulün içindeki Arbutin bitkisel leke giderici olarak tanınıyor ve biyolojik teknoloji ile kozmetikte, ciltte renk açma özelliği en etkin madde olarak biliniyor. Ampul aynı zamanda kolajen ve bitki özleri de içeriyor. 
2. Aşama: Salyangoz Ekstresi İçeren 3 Boyutlu Maske
Bir araya getirilmiş kağıt hamuru yapraklarından yapılan maske; yüz kıvrımları, çene çizgisi gibi düz maskelerin kapatamadığı alanları mükemmel şekilde kapatıyor. Maske, cildi yeniden canlandırıcı özellikteki salyangoz ekstresi içeriyor. Salyangoz Ekstresi cilde nem ve elastikiyet kazandırmaya ve yaşlanma belirtilerini azaltmaya yardımcı oluyor. Cilt, daha taze, daha temiz ve daha genç görünüyor.
Tabi ki yukarıda yazdıklarım bu maske için ambalajda belirtilen özellikler. Leke giderici Aburtin, cilde gençlik veren Salyangoz Ekstresi iyi güzel hoş ama içeriğe bakınca insanın kafası karışıyor. Burada yazılan her maddeyi tek tek incelemeye, oldukça bol zaman lazım. Ben dikkatimi çeken 2 maddenin altını çizerek içeriği size bırakayım..
Ve gelelim maskenin kullanımına:
*Temizlenen cilde önce tonik sürülüyor ( ki benim tonik kullanma alışkanlığım olmadığından sürmedim ) .
*Ortadaki çizgili yerden paket açılıyor ( ortada kesikler olsa da el ile ayrılması zor, ben makas kullanıp kestim. Aynısını ampul ve maske ambalajları için de yaptım ) .
*1. aşamadaki Hücre Aydınlatıcı Ampul içinde bulunan solüsyon ince tabaka halinde yüze uygulanıyor.
*2. aşamadaki Salyangoz Ekstresi İçeren 3 Boyutlu Maske yüze yerleştiriliyor ( maske çene, alın ve burun bölgesini tamamen kavrayacak kesimde yapılmış olmasına rağmen benim yüzüme tam oturmadı ve sürekli hava boşlukları oluştu. O yüzden elim sürekli maskeyi yerleştirmeye gitti )
*15-20 dakika yüzde bekletilen maske köşelerden tutup çıkartılıyor. Ciltte emilmemiş solüsyon da masaj yaparak yüze yediriliyor.
not:fotoğraf 1 ay önce, saçlarım uzunken çekilmiştir.

Şimdi bir de ambalaj üstündeki uyarıları yazayım sonra da kullanım yorumumu yazayım..
Uyarılar
*Lekeli, sivilceli, tahriş olmuş ya da güneşten yanmış cilde uygulamayın ( e iyi de ben bu maskeyi lekelerim üstünde denemek için aldım, kaldı ki açıklamalarda da yazılmış bu )
*Kullanım sırasında ya da sonrasında kızarıklık, şişkinlik ya da kaşıntı olursa kullanımı bırakın ve doktora başvurun ( olduuu bütün bunlar olduktan sonra hadi geçmiş olsun bize )
*Diğerleri bilindik şeyler: Gözle temas ettirmeyin..Bant ya da bandaj hassasiyetiniz varsa kullanmayın..Kurumaması için açtıktan hemen sonra kullanın vs...

Kullanım yorumlarım ise şu şekilde;
Maskeden önce serum uygulaması, maskenin etkisini arttırabilir düşüncesiyle hoşuma gitti. Normalde kullandığım maskeler bol sıvı emmiş, ıslak ve ambalajın içinde sıvı kalmış şekilde olurken bu 3 boyutlu maskenin ıslaklığı orta karar çıktı, ambalajda da fazladan solüsyon yoktu. Yüzümde kaldığı sürece rahatsızlık hissi vermedi ama ferahlatıcı ve serinletici etkisi de olmadı. Maskenin yüzüme tam oturmaması yüzünden oluşan hava boşluklarını sürekli düzeltmek zorunda kalmak hoşuma gitmedi. Ampul ve maskedeki sıvı, maskeyi çıkarttıktan sonra da emilmemiş olarak yüzümdeydi. Bunun emilmesi de 20-30 dakikalık bir sürede oldu ve cildimde yapış yapış bir tabaka bıraktı. Serum tamamen emildiğinde de yüzümde bir ısı değişimi oldu. Ama bu yakıcı bir değişim değil ani bir sıcak basması şeklindeydi. Bir de ciltteki renk tonunu eşitleme vaadi olan maskenin lekeli ciltlerde kullanılmaması çok saçma geldi bana. Şimdi tek kullanımlık maskelerde vaatlerin gerçekleşmesi zaten mucize olurdu diyeceğim ama Gratis' te haziran ayı indirim döneminde, tanesi 2.95 TL.'den satılan Purederm Snail Hücre Aydınlatıcı Çok Aşamalı Bakım Maskesi' nden 3 tane aldım, düzenli olarak haftada bir kullandım ama 3 hafta ve 3 kullanım sonunda cildimin kullanım öncesine nazaran nemli, bakımlı ve canlı görünmesi harici bir etkisini göremedim. Yine ön yargılı olmayıp uzun süreli kullanım sonucu belki bir etkisi olur ama ben tekrar kullanmayı düşünmem diyerek yazımı sonlandırayım.



FACEBOOK , INSTAGRAM , TWİTTER hesaplarımı beğenip, takibe almayı unutmayın olur mu?