OMO Active Sıvı Çamaşır Deterjanı

Evde biri 7,5 diğeri 4 yaşında 2 çocuğunuz varsa çamaşır makinesi de sürekli çalışıyor demektir.Üstüne beyazlar,siyahlar,ara renkler,bornozlar,nevresim takımları da eklenince haftanın her gününe neredeyse bir makine çamaşır düşüyor bizde.Ben beyazlar için toz deterjan,renkliler için sıvı deterjan kullanıyorum.Omo Active Sıvı Çamaşır Deterjanı sayesinde ilk defa beyazları da sıvı deterjanla yıkama fırsatım oldu.
Omo Active Sıvı Çamaşır Deterjanının''Ön yıkamaya gerek kalmadan inatçı lekelerin üstesinden kolaylıkla gelir,kısa programda bile zorlu lekeleri hızla çıkarır,benzersiz parfümüyle mükemmel temizlik sağlar'' vaatleri var.
Deterjanın 1,4 lt.18 yıkama;1,8 lt. 24 yıkama;2,7 lt. 36 yıkama boyları bulunuyor.Kullanacağınız ölçü makinenizin kapasitesine ve çamaşırların kirlilik seviyesine göre değişiyor.Mesela 4-5 kilo kapasiteli çamaşır makinelerinde az ve normal kirliler için 1 kapak yeterken,çok kirliler için 1,5 kapak kullanmak gerekiyor.Bunu niye yazıyorum,çünkü ölçüyü belirtilen şekilde kullanmayınca ve çamaşırlar üstünde beklenen etkiyi göremeyince ''bu deterjan lekeleri çıkarmıyor,işe yaramıyor,iyi temizlemiyor'' deniliyor sonra.
Omo Active'i direk lekeler üstünde de kullanabiliyorsunuz.Lekenin üstüne birkaç damla damlatıp dairesel hareketlerle lekeye yayıyor,sonra normal yıkama ile temizleyebiliyorsunuz.
Omo Active Sıvı Çamaşır Deterjanının 75 ml.'lik 1 kapağı 150 gr. toz deterjana eşit olduğundan yapısı da oldukça yoğun.Ayrıca çok ta güzel bir kokusu var deterjanın.Normal kirli beyaz çamaşırlar üstündeki temizleme etkisini beğendim ben.Lekeler üstündeki etkisini test edemedim çünkü çamaşırlarımız normal kirliliğin haricinde çok lekeli olmuyor bizim.Bu arada hazır söz lekelerden açılmışken Omo Active web sayfasında yapıştırıcı lekesinden vişne lekesine,kan lekesinden çimen lekesine,oje lekesinden mum lekesine kadar ve daha da fazla lekeye karşı leke çıkarmaya yönelik püf noktalar var.Bi göz atın bence...