Emotion Deodorantlar

Kadınlar gününde birçok kozmetik mağazası %50'ye varan indirim yapınca,insanın bir şey alacağı varsa birden çok şey alabiliyor.Aynen benim Emotion serisi deodorantlarda yaptığım gibi.Sanırım seriyi birkaç eksikle tamamladım neredeyse.İçlerinde çiçek kokulu olanlar da var,meyve kokulu olanlar da.Hadi gelin sizi de tabur elemanlarımla tanıştırayım:
Emotion Love
Aşkın,duyguların ve masumiyetin kokusu.Portakal çiçeği,pembe biber,leylak,sümbül,salkım,
amber çiçeği,odunsu notlar,pirinç pudrası,talk pudra akordu,iris,misk..Çiçek,meyve,pudra karışımı,beğendiklerimden oldu.
Emotion Fresh Bouquet
Çiçek bahçelerinin tazeliğini arayanlar için.Bergamut,galbanyum,gül,leylak,nergis,sümbülteber,sedir ağacı,musk,amber,sandal ağacı..Çiçeksi kokulardan hoşlanmadığım için çok ta beğendiğimi söyleyemem.
Emotion Passion
Canlılık ve tazelik yaşamak isteyenler için.Bergamut,mandalina,frenk üzümü,gül,şeftali,yasemin,müge,paçuli,musk,amber,sandal ağacı..Çiçek ve meyve karışımı olduğundan beğendim diyebilirim.
Emotion Fantasy
Neşe dolu ve pozitif kadınların favorisi.Limon,tagete,gül,Paraguay çayı,misk,amber,vanilya..Beğendiklerimden oldu.
Emotion Violet
Ilımlı,yalın,sade bir koku.Mandalina,bergamut,kuşüzümü,litchi,zambak,musk.Çiçek baharat karışımı,bana göre baskın bir koku.Beğeni durumuna ehhh işte diyelim.
Emotion Romance
Duygusal,çekici ve özgürlüğüne düşkün kadınlara.Elma,şeftali,mandalina,gül,leylak,iris,ylang-ylag,sedir ağacı,musk,amber,sandal ağacı,heliotrope.Çiçek ve meyve karışımı olup,Emotion'lardaki en favorim...
Emotion Ocean Fresh
Okyanus ferahlığı ve tazeleyici bir koku.Bu tür kokuları genelde çok kullanmasam da beğendim diyebilirim.

Kadınlar günü indirim döneminde bulabildiklerim bunlardı.Diğerleri de olsaydı satışta seriyi tamamlardım sanırım.Deodorantları her ne kadar direk tenimle temas ettirmesem de temiz kıyafetlerimin üstünde bıraktıkları koku hoşuma gidiyor...Hatta arada evde kimse yokken havaya ufak birkaç fısss yapıp altından geçiyorum,hem ben hem ev mis gibi kokuyoruz o zaman :)