Carte d'Or Kat Kat Puding

Oldum olası sütlü tatlılara bayılırım.Şerbetli tatlıları da severim ama hafif ve baygınlık hissi vermediği için sütlü tatlıların yeri ayrıdır hep.Hele puding hımmm nam nam nammmm...Doğruyu söylemek gerekirse çocuklardan önce bu paketli ambalajlardan çok yapardım ama sonra yani çocuklardan sonra almayı bıraktım.Taki benim 1 numara Egemen,market alışverişimiz sırasında bu ikili puding paketini görüp te alışveriş sepetine atana kadar..Canı çekmiş,en sevdiği tatlar bir aradaymış,böyle iki renkli çok güzelmiş..
1 pakette 2 lezzeti bir arada sunan Carte d'Or Kat Kat Puding'lerden hem vanilyalı-çilekli,hem de kakaolu-muzlu aldık birer paket.Dönem dönem yaptım,yedik,bitirdik,üstünden bayağı bir zaman geçti.Eh Yeşim daha fazla erteleme yazıyı diyerek paylaşıyorum şimdi de..
Paketin bir tarafındaki puding sütle ocakta ateş üstünde pişirme usulü hazırlanırken,diğer taraftaki puding sütle çırpılarak yapılıyor.Tarifi aşağıda görebilirsiniz..
Vanilyalı-çilekli puding servise hazırrrr....
Ben Kat Kat Pudingin bir de kakaolu-muzlusunu yaptım,yapılışı aynı şekilde bu pudingin de.Onun yapılmış hali de başlık görselinde.
Hazırlama süresi oldukça kısa sayılır ve yapılışı da pratik..Ben görsel süsleme yapmadım.İsteğe bağlı dövülmüş fındık,çilek,muz,rulo gofretle üst süslemesi yapılabilir.Tat olarak her ne kadar kakao daha çok sevsem de bu kat kat pudinglerde vanilyalı-çilekli olanı daha çok beğendim ben.Bu sizin damak zevkinize göre değişir tabi..Benim 1 numara Egemen ve 2 numara Derin her ikisini de beğendi.Bunların haricinde bir de çikolatalı-kahvelisi var bu kat kat pudingin,bunu da hatırlattıktan sonra yazımı noktalıyorum..