Brit Care Kedi Maması

Atlaspet Pet Ürünlerine bu gönderi için teşekkür edeyim.Bu sefer gelen kargo benim değil sokakta yaşayan evcil dostlarımızın işine yarayan bir ürün.
Yurtiçi Kargo tarafından elime ulaşan bu kargonun içinden Brit Care marka kedi ve köpek maması ile ilgili bilgileri içeren broşürler,1 adet %50 indirim kuponu ve deneme boyu bir adet kedi maması çıktı. 
Brit Care kedi mamaları,kedilerin genel ihtiyaçlarının yanında yaşına,yaşadığı ortama ve özelliklerine göre değişik ihtiyaçlara yönelik ikisi tahılsız,10 çeşit kedi mamasını yaş ve kuru olmak üzere kedilerin beğenisine sunmuş.Bu mamalar sadece doğal kaynaklardan elde edilmiş içerikler kullanılarak hazırlanıyormuş.
Bana gönderilen deneme boyu mama;Brit Care Cat Cocco I’m Gourmand isminde.Seçici ve mama yemeyi reddeden yetişkin kediler için üretilmiş bu kuru mama super premium hipoalerjenik ördek ve somonlu tahılsız formül içeriyormuş.Satışta 2 kg. ve 7 kg.'lik paketleri var.2 kg.'lik paket 55-65 TL.;7 kg.'lik paket 160 TL.-185 TL.arası değişiyor.Fiyatlar sadece bilgi amaçlıdır.Güncel fiyatlar için lütfen araştırma yapın.
Kedi maması kargomdan çıkan ürünlerin fotoğrafını çekince sıra bizzat bir kedi tarafından test edilip denenme aşamasına geldi.
Bu konuda sokakta yaşayan kedi dostlarımızdan bir tanesinden yardım aldım.Zaten elimde mama kabı,dışarı çıkıp''gel pisi pisi''deyince bir tanesi gönüllü olarak geldi hemen yanıma.Mama kabını yere koyar koymaz öyle iştahlı ve çabucak bitirdi ki mamasını.Artık çok mu aç kalmıştı yoksa mamanın tadı gerçekten de enfes miydi bilemiyorum :) 
Hep kendimize çalışacak değiliz ya...Bu sefer sokaktaki bir dostumuzu sevindirmiş olduk..Bu sevinç te bana bu yazıyı yazdırdı işte...Atlaspet Pet Ürünlerinin kedi haricinde köpek mamaları da var.Ürünlere bakmak isterseniz www.atlaspet.com.tr sayfasını ziyaret edebilirsiniz...