Bebeklerin İsmine Özel Ninniler

Bebekler ve çocuklar için Türkçe ve İngilizce ninniler ve çocuk şarkıları olduğu gibi bebeklerin ismine özel ninniler de olduğunu biliyor muydunuz? 

2009 yılında Egemen doğduğunda, oğlum için bir sürü ninni öğrenip, ezberlemiştim. Ama yine de özel bir şey arıyordum. İnternette bir sürü ninni sitesini dolaşırken tesadüfen onun adına özel bir ninni keşfettim. Ben de bu ninniye ''Egemen' in Ninnisi'' dedim. Öğrendim ve sıkça da söyledim.

Yakın bir geçmişte de yine tesadüfen aynı ninninin Derin adına hazırlanmış olanını buldum. Buna da ''Derin' in Ninnisi'' adını verdim.
Ninninin temel sözleri aynı, sadece bebeğin isminin geçtiği yerler de değişiklik var. Egemen ismine özel ninni sözleri ile örnek vereyim:

Minik Egemen uyusun da büyüsün
Minik Egemen annesinin kollarında büyüsün
Bebeğim kollarımda uyuyor
Annesi onu çok çok seviyor

Minik Egemen uyusun da büyüsün
Bebeğimin uykusu mu gelmiş
Yummuş gözlerini uyuyor
Ee bebeğim eee eee eee
Ee Egemen eee eee eee

Çocuklarım için isimlerine özel ninnilerinin olması çok güzel bir anı olacak. Bu ninnileri Onlar için bir cd yapıp saklayacağım. Siz de çocuklarınızın ismine özel yapılmış ninniler söylemek ve bu ninnileri dinletmek istemez misiniz? Örnek olması için, sadece Egemen ve Derin için yapılmış özel ninnileri paylaştım. O kadar çok isim var ki hepsini buradan paylaşmam zor olacağı için, bu isme özel ninnilere nasıl ulaşabileceğinizi yazayım o zaman. Belki de bir tanesi sizin bebeğinizin adına yapılmıştır.

Egemen İsmine Özel Ninni bağlantısına tıkladığınızda karşınıza Egemen ninnisi çıkacak. Arama kutucuğuna ...... ismine özel ninni diye yazdığınızda (noktalı yere bebeğinizin adı yazılacak) sizin bebeğinize özel ninniyi bulabilir, dinleyebilir ve öğrenerek bebeğinize söyleyebilirsiniz artık. 

Etiketler