Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

Malum havaların değişmesi,sıcacık güneşli günlerin yerini soğuk,kapalı günlere bırakmasıyla beraber ellerimize daha sık bakım yapma zamanımız da gelmiş demektir.Ben kendi namıma konuşayım;ev hanımı olup ta gün boyu ellerim sürekli sıcak soğuk suyla,deterjanlarla,temizlik malzemeleriyle haşır neşir olunca ve nemlendirici bir krem kullanmadığımda ellerimde kuruluk,çatlamalar oluşuyor,derim elastikiyetini kaybediyor ve ellerim yaşlı bir görünüme bürünüyor.İşte bu yüzden her akşam uyumadan önce nemlendirici özelliği olan bir el kremi sürmeyi ihmal etmem.Bu aralar da Nivea'nın soft nemlendirici bakım kremini kullanıyorken bir de yazısını yazıp paylaşayım dedim.Nivea'nın bu kremi 200 ml. ebadında kocaman kavanoz ve 50 ml.mini çanta boyu da hediyeliydi aldığımda.Biri ev için diğeri çantam için..
Nivea Soft bakım kremi''anında emilen,etkili bir nemlendiricidir.Jojoba yağı ve E vitamininden oluşan hafif formülü ile cildinizi besler,nemlendirir,cildinize ipeksi bir yumuşaklık kazandırır,pürüzsüz bir görünüme kavuşturur''muş.Bunlar Nivea'nın bu ürün ile ilgili yapmış olduğu açıklamalar.
Ambalajda el,yüz ve vücut için uygun olduğu yazan bu kremi ben daha ziyade ellerimde,dirseklerimde ve diz kapaklarımda kullanıyorum.Krem yoğun yapılı olduğundan fındık içi büyüklüğünde bir parça ellerim için yetiyor bana.
Bir öncesi sonrası fotoğraf paylaşmasam olmaz.Krem sürdükten kısa bir süre sonra hızla emildi,yağlı,yapış yapış his bırakmadı,ellerime canlı ve bakımlı bir görünüm verdi,yumuşacık yaptı ve etkisini de uzun süre korudu.
öncesi
sonrası
Bu kremin 75 ml.tüp,50-100-200-300 ml.kavanoz ebatları var.300 ml.ebadı tepe tepe kullan bitmez herhalde.200 ml.bile bana çok uzun bir zaman yetiyor.50 ml.de dışarıda olduğumda her an elimin altında,çantamda olacak minilikte.200 ml.ebadının piyasa fiyatı 7-10 TL arası değişiyor ama hediyesiz olarak.Bu fiyata hediyelisini bulunca kaçırmamak gerekiyor.Ben özellikle uyumadan önce sürüyorum,sabah uyandığımda ellerimde o yumuşaklığı hala devam etmiş oluyor.Ama gün içinde suyla haşır neşir olunca arada yine tazeliyorum kremi.Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi;vaat ettiği hızlı emicilik,pürüzsüz bir görünüm,yumuşaklık özellikleriyle benden geçer not aldı..