LC Waikiki Hediye Kart

Sevgili blog geçenlerde yaşamış olduğum bir olayı seninle paylaşmasam olmazdı.Benim yeni öğrendiğim,belki birçok kimsenin bildiği birşey bu ama yine de paylaşmam lazımdı.Malumunuz geçtiğimiz cumartesi 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nı kutladık.Benim 2 numara Derin'in de ana okulunda cuma günü bayram kutlaması vardı.(Bu arada benim 2 numara 1 ay önce ana okuluna başladı,aslında bununla ilgili de bir yazı paylaşmak istiyorum,artık ne zaman fırsat olursa ama konumuz şimdi bu değil).
O hafta başı okulumuz,bu kutlama için çocuklarımızı kırmızı-beyaz renklerde giydirmemizi istemişti.Derin'in kırmızı bir tütü eteği vardı ama gerisi yoktu.Kombin yapacağım birşey bulamayınca hafta arası ikisinin de (1 numaram Egemen ve 2 numaram Derin) okulda olduğu bir gün Üsküdar'a gittim.Üsküdar merkezde LC Waikiki,Defacto,Çetinkaya haricinde birçok çocuk giyim mağazası vardır ama ben ilk tercihimi LC Waikiki'den yana kullanırım genelde.Üsküdar'da 2 tane LC Waikiki mağazası var,biri Dr. Fahri Atabey Caddesi'nde,diğeri de Selmani Pak Caddesi'nde.
Dr. Fahri Atabey Caddesi'nde ki şube 5 katlı ve benim yolumun üstü olduğundan ilk buraya bakarım.Aradığımı bulamazsam diğer mağazaları da dolaşırım.Aklımda kabarık elbise modelleri vardı hatta ''LC Waikiki bu gibi özel günlerde özel koleksiyonlar yapar,muhakkak bir şeyler bulurum'' diye düşünmüştüm ama aradığımı bulamadım,özel bir koleksiyon da göremedim.Ben de ''üstüne pullar,payetlerle ay-yıldız işlerim bari' diyerek,bir beyaz bir de kırmızı düz model bluz aldım Derin'e,bir de gelmişken benimkilerin biraz kışlık eksiklerini giderdim.Söylemesi ayıp meblağ biraz fazla olunca kredi kartı ile taksitli satış yaptırdım.
Neyse efendim.LC Waikiki'den çıkıp merkezde Belediye Pasajı'nda dolaşırken tam da istediğim tür bir kıyafet gördüm çocuk giyim mağazasında.Kırmızı,payetli,arkası şifon kuyruklu mini etek,kırık beyaz dantelli,taşlı bir üst..Aklım kalmasın diye onu da alınca bu sefer LC Waikiki'den aldığım o iki bluzu iade etmek istedim.Ama bu sefer Selmani Pak Caddesi'ne yakın olunca ürünleri aldığım mağaza yerine buradaki mağazaya geldim.Önce değiştirip yerlerine başka şey almak istedim ama bulamayınca ürünleri iade etmek için kasaya geldim.Kasadaki görevli kredi kartına taksitli satış iadelerinin,alışverişin yapıldığı mağazadan yapılabileceğini söyleyince,hafiften de bastıran yağmurda diğer şubeye gitmek istemedim.''Nasıl yapalım,başka birşey mi alalım,iade mi olsa?''derken görevli bana iade yerine hediye kart verebileceğini söyledi.İşte yazımla alakalı bölüme geldim nihayet..
Hediye kart uygulamasını biliyorum ama daha önce hiç kullanmamıştım.Hatta hediye kartı ''içine para yükleyip,sevdiklerimize hediye edelim,kendileri beğendikleri,ihtiyaçları olan şeyleri alsınlar''şeklinde sanıyordum.Bu sayede,aldığımız bir ürünün iadesinde de yukarıda bahsettiğim şekilde bir sorun olursa kullanabileceğimizi öğrendim.
Kasa görevlisi iki bluzu iade alıp,iade değerini hediye karta yükledi,kartı kasada onaylattı ve bana verdi.İşte bu kadar.Bu sayede hem fazla aldığım 2 bluzu iade etmiş,hem gereksiz başka birşey almamış,hem de istediğim zaman kullanabileceğim bir kartım olmuştu.
Hediye kartlar online satılmıyor yada online yükleme yapılmıyor,mağazalardan bizzat temin ediyor ve yüklemeyi o şekilde yapabiliyorsunuz,ayrıca yüklenen bakiyeyi parça parça kullanabiliyorsunuz.Kalan tutarı sonra da harcayabiliyorsunuz yani.Ama bu kart öyle harcadıkça para puan kazandıran kartlardan değil onu da unutmamak lazım.Kartın üstünde ad,soyad gibi bilgiler yok,size özel şifre yok o yüzden kart kaybolursa ve başkasının eline geçerse rahatça kullanabiliyor içindeki tutarı.Kartın iptal ve iadesi de olmuyor.Yüklemede belirli bir alt ve üst sınır seviyesi var,üst limiti bilmiyorum ama kasadaki görevli bana en az 25 TL yüklenebiliyor demişti ne kadar doğru bilmiyorum artık.Ve hediye kartın 5 yıl kullanım süresi var.Bunları zaten aşağıdaki fotoğrafta da göreceksiniz,ben yine de yazmak istedim.
İşte böyle blog,bugün de hayata,yaşama dair bunu öğrenmiş oldum.Umarım okuyanların da işine yarayabilecek bir şeyler paylaşabilmişizdir yine.LC Waikiki hediye kartı kaybetmediğiniz ve başkasının eline geçmediği sürece istediğiniz gibi,istediğiniz zaman kullanabilirsiniz.Ama bu konuda firmanın birşeyler yapması gerektiğini düşünüyorum yada LC Waikiki'ye özel bir mağaza kartı yapsınlar,içinde indirimler,harcadıkça puan kazandıran bir kart.Hiç te fena olmaz hatta yakışır da LC Waikiki'ye..