Essence Sheer Shine Lipstick /My First Love Ruj

Marka sadakatimden,Essence markasına ait ürünleri daha önce kullanmadığımdan,ürünleriyle tanışmamın kozmetik alışverişim için gittiğim Rossmann mağazası Essence standında gördüğüm indirimler sayesinde olduğundan bir önceki ''Essence XXXL Shine Lip Gloss / True Love'' paylaşımımda bahsetmiştim.O gün benim kısmetime bu markaya ait bir çok üründe indirim olunca ihtiyacım olan ürünleri de Essence'den almıştım.Essence Sheer&Shine Lipstick My First Love (ilk aşkım) Ruj 01 numara da o ürünlerden biriydi.
Essence'in Sheer&Shine serisinde 13 farklı renk alternatifi var sanırım.Ben bu seriden 01 numara My First Love haricinde hazır indirimliyken 06 numara Frosted ve 11 numara All About Cupcake isimli rujları da almıştım.Diğer ikisiyle de ilgili ilerleyen günlerde yazıp paylaşacağım.Bendeki 3 rengin haricinde;
02 Cute Nude(Çıplak Sevimli)
03 Bff
07 Sparkling Miracle(Köpüklü Mucize)
08 Be Happy(Mutlu Ol)
09 I Feel Pretty(Güzel Hissediyorum)
10 Glamour Queen(Göz Kamaştırıcı Kraliçe)
12 Candy Love(Şeker Aşkı)
13 Like a Princess(Prenses Gibi)
15 Brick is Chic(Şık Tuğla)
16 Legenberry(Valla bunu Google bile çevirememiş artık ben de bilemiyorum)
renkleri de var.Ne kadar ilginç isimler değil mi? 
Sheer&Shine serisi yumuşak formülü ile şeffaf bir parlaklık,ışıltı vaat ediyor.Saydam olan kapak sayesinde içindeki rujun rengini görmeniz mümkün,aynı zamanda bu şeffaf kapak içindeki rujla aynı tonda.My First Love rujun bilek içimde uygulama rengi size göre sağdaki fotoğrafta..Bilek içimde varla yok arası bir iz bıraktı desem yeridir.Sadece bir parıltı varmış gibi duruyor bence.
Bu kadar anlattık bir de dudakta uygulamasını görelim derseniz buyrun fotoğraflar.Ruju kapağından çıkarttığımda değişik bir kokusu,dudağıma sürdüğümde de şekerimsi bir tadı olduğunu fark ettim.Hani bir milyoncularda satılan merdiven altı ucuz rujlar olur ya kokusu,tadı hep aynıdır.İşte aynen öyle bir hisse kapıldım ben nedense.Markaya ve kullananlara saygısızlık gibi algılanmasın bu sadece benim izlenimim.Sürdüğümde de dudağıma verdiği renk aşağıdaki gibi aynen.Bu renk bana biraz leylak renginin çok ama çok açık,uçuk bir rengiymiş gibi geldi.Bir de şöyle bir tespitim oldu bu ruja dair,sürdükten yarım saat kadar sonra o renk biraz değişip yerini sadece ışıltılı bir renge bıraktı aynı dudak kremi gibi..Ayyy pardonnn dudak kremi yerine lip balm yazmam lazımdı böyle daha havalı oluyor zira :) İlk sürdüğüm zamanki o yoğunluk yarım saat sonra uçtu gitti yani.Tabi herkesin dudak rengi,tonu farklı olduğundan bu rujun verdiği görünüm de herkeste farklı olabilir.
Essence Sheer&Shine Lipstick My First Love Ruj 01 numarayı Rossman'daki indirim döneminde 3.63 TL'ye almıştım.İndirimli ve çok ekonomik bir fiyata''verdiğim paraya acımam en azından'' diye aldığım rujun kokusunu ve tadını beğenmedim.İlk sürdüğüm andaki yoğunluk yarım saat sonra kaybolduğu için uzun süre rengini koruyan bir ruj da değil.Her ne kadar rengini koruyamasa bile dudağıma verdiği ışıltı,parlaklık ve ıslak görünüm hoşuma gitti sadece,bir de verdiğim para tabi ki..Bunun harici beni cezbeden bir yönü yok My First Love rujun.