Flormar Pearly Nail Enamel / Luxury White Oje

Sayfamda son 3 paylaşımım Flormar Full Color Nail Enamel serisine ait Optimistic RedLove is Blushing ve Bubble Gum oje ile ilgili olmuştu.Bugün ise yine Flormar markasının Pearly Nail Enamel serisine ait Luxury White ojesi blog konum.Flormar'ın bu inci gibi lüks beyaz ojesinin numarası PL201.
Pearly Nail Enamel serisi;tırnaklara sedef ışıltısını yansıtan,ekstra ışıltı kazandıran kremsi yapısıyla kullanım kolaylığı sağlarken aynı zamanda yoğun parlaklık verir ve uzun süreli kalıcılık sunar-mış.Bunlar markanın açıklamaları ve vaatleri tabi ki.Luxury White ojenin ambalajı,kapağı ve içindeki ojesi bu sedefli ışıltıyı yansıtıyor zaten.Ojenin sıvı yapısı biraz yoğun,fırçaya aldığınızda hemen akmayan cinsten.Full Color Nail Enamel serisindeki gibi Pearly serisinin de fırça yapısı dar yine ne yazık ki.


Oje tek kat sürümde bile tüm tırnak yüzeyini güzel kapatıyor,hafiften bir parlaklık veriyor,tırnak dibi ve yanı kusurlarını gizliyor,tırnakları manikür yapılmış gibi bakımlı gösteriyor.
Ama esas ışıltı ve parlaklığı iki kat uygulama sonrası ortaya çıkıyor bana göre.O yüzden iki kat uygulanmış hali daha güzel.


Pearly Nail Enamel serisinde 52 renk çeşidi var sanırım yanlış saymadıysam.Flormar internet sitesinden bu renklerin hepsine baktım.Hepsi de sedefli,ışıltılı ve parlak..Bu seride ki;Stylish Silver PL390,Floral Pink PL121,Snow Glam PL308,Baby Rose PL222,Satiny Pink PL202,Pink Ivory PL111,Pink Pearl PL103,Light Silver PL102,Light Vanilla PL047,Soft Rose PL005 gibi soft ve yumuşak renkleri de çok beğendim ben.

Flormar Pearly Nail Enamel Luxury White ojeyi ağustos ayında Rossmann'dan almıştım,2,95 TL.idi fiyatı.Flormar'ın internet sitesinde de fiyatı 2,95 TL.Aynı zamanda Flormar internet sitesinden online alışveriş yapabiliyorsunuz,bunu da hatırlatmış olayım.Ojenin sürümü kolay,tek katta bile güzel bir kapatıcı özelliği var.Biraz önce bahsettiğim gibi tırnak dibi kusurlarını güzel örtüyor.Özellikle iki kat uygulama çok daha ışıltılı görünüyor.Flormar'ın bu sedef ışıltısı veren ojesini zaten çok uzun yıllar tek favorim olarak kullanmıştım.Bittiğinde bir ara bulamadım,sonra da bendeki eksikliğini unuttum başka ton ojelere özellikle French maniküre dadandım.Ve Şok markette görünce tereddütsüz aldım yine.Luxury White oje şu aralar yine tek favorim oldu benim...