The Pink Ellys Natural Human Hair Eyelashes

Benim ince, cılız, kısa, yokmuş gibi duran mikemmell kirpiklerimi varmış gibi gösterme çalışmalarımda uzunluk, kıvırma, hacim verme özellikleri olan o kadar çok maskara denedim ki. Arşiv, marka marka, model model maskara yazılarımla doludur. Bu denemelere şimdi de The Pink Ellys Natural Human Hair Eyelashes ile takma kirpiği ekledim nihayetinde.
The Pink Ellys Natural Human Hair Eyelashes ile ilgili ; '' %100 doğaldır. Bayanlardan ( kadın yazaydı iyiydi ) temin edilen saçlar, gerçek kirpik üretiminde kullanılmaktadır. Farklı renklerdeki saçlar ise önce siyaha boyanmakta ve ardından takma kirpik halini almaktadır. % 100 el yapımı olup, işlem görmeden üretilmektedir.
Neden doğal kirpiği tercih etmeliyiz?
Öncelikle doğal olması, kendi kirpiğinizle daha uyumlu olacağı için tercih sebebidir. Ayrıca sentetik kirpikler genelde tek kullanımlıktır. Oysa gerçek takma kirpikler ( kullanan kişinin tercihine göre ) bir ile 20 kez kullanılabilmektedir. Yapıştırıcı kutunun içindedir '' şeklinde bir açıklama var ambalaj üstünde. 
Takma kirpiğin yapıştırıcı ucunun sürümü kolaylaştırıcı incelikte olmasına ve ambalaj üstündeki kullanım açıklamalarını bire bir uygulamama rağmen, hayatımda ilk kez takma kirpik kullanacak olmamın verdiği acemilikle her denemem başarısızlıkla sonuçlandı. Kirpiği bir türlü kirpik diplerime tutturamadım ve sabitleyemedim. 
Özel bir gece daveti için aldığım kirpikleri makyajımı da yapan makyöze taktırmakta buldum çareyi sonunda. Bu model benim göz yapıma biraz büyük olduğu için yanlardan makasla kesilerek küçültüldü. Ve makyözün becerisi sayesinde saniyeler içinde kirpiklerime sabitlendi kirpik. İlk başta kirpiklerimde biraz fazlalık hissi yaşasam da birkaç dakika sonra kirpiklerimde takma kirpik olduğunu hissetmedim bile. Takma kirpiğin kendi kirpiklerimle bütünleşmesi için de maskarayla bir düzeltme yapıldı. Kullandığım yaklaşık 7-8 saat boyunca kirpiklerde düşme, kayma, çıkma sorunu olmadı. Cosmo Home kozmetik mağazasında 41.90 TL. satış fiyatı olup indirimli 20.95 TL.'ye aldığım The Pink Ellys Natural Human Hair Eyelashes kirpiklerin teklisi, uzunu, kısası, hacimlisi gibi farklı model seçenekleri de var. Bu modeli uçlardan kısaltarak gündüz de kullanmayı düşünüyorum. E ne de olsa 20 defaya kadar kullanabilirmişim. Tabi onu da becerebilirsem...