Dr.Oetker Brownili Puding

Aslında hazır paket ürünleri kullanmayı Egemen ve Derin'in doğumundan sonra kullanmama taraftarı olsam da arada sırada gelen ürünleri test etme,deneme babında yapıyorum.Dr.Oetker'in brownili pudingi de bu amaçla yapıldı efendim.Pudingin kıvamından dolayı kek ve puding ikisi bir arada nasıl olacak diye biraz merak ettim başlamadan önce ama yapınca çok ta güzel oldu.
485 gramlık paketin içindeki toz karışımın enerji&besin değeri ve toz karışımın içeriğini bu fotoğrafta görebilirsiniz..
Paketin içinden un ve puding olmak üzere 2 poşet çıkıyor.
Tarife;puding için 3,5 su bardağı süt,100 gr. tereyağı,browni için 1 yumurta,5 yemek kaşığı su,75 gr. tereyağı ilave ediliyor.Kalıp önerisi olarak ta 24 cm.çapında kelepçeli kalıp yazılmış ama benim kalıp biraz sızdırma yapınca kare cam fırın kabı kullandım.
Önce pudingi tarife göre yapıp cam fırın kabına döktüm,üstüne browni karışımını koyana kadar biraz soğuması gerekiyor pudingin.Puding soğurken yine tarife göre browni karışımını hazırlayıp biraz soğuyan pudingin üstüne yaydım.
Belirtilen sıcaklık ayarında ve sürede fırında pişirdiğim brownili pudingi oda sıcaklığında kısa bir süre bekletip,yaklaşık 2 saat kadar buzdolabında beklettim.(Bu arada aşağıdaki fotoğrafta fırından çıkan kekin üstü biraz fazla pişti çünkü benim set üstü fırının ısı ayarı bozuk efendim onu da belirteyim de bu kek yanmış demeyin).
Cam fırın kalıbında dilimleme ve servis biraz zahmetli oldu,paketteki fotoğraf gibi üçgen bir dilim çıkartamadım ama olduğu kadar diyelim artık..
Brownili puding buzdolabında kaldığında puding tam kıvamına gelmişti ama keki de biraz sertleştirdi o süre.Yine de bu iki tat bir araya gelince ortaya leziz ve hafif bir tatlı çıkmış oldu..Denemek isteyenlere duyurulur...