İpana Komple Bakım 7 & Ağız Bakım Suyu Etkili Diş Macunu

Bu aralar her ne kadar beyazlatıcı özelliğe sahip diş macunları deniyor olsam da diş temizliğinde ağız bakım sularını da ihmal etmemeye çalışıyorum.Geçtiğimiz aylarda A101 market alışverişim sırasında İpana Komple Bakım 7 & Ağız Bakım Suyu Etkili Diş Macunu'nu hem 1 alana 1 bedava 9,75 TL.fiyatı hem de ağız suyu da etkili olmasından dolayı merak edip aldım,denedim,bitirdim ve yazayım dedim.
Her biri 100 ml.ebada sahip diş macunu;''2'si 1 arada özelliğiyle diş macununun dişlere yaptığı bakımı ve çalkalama sularının ağız içi tam temizlik etkisini sunuyor.Komple bakım 7;kök çürükleri,diş çürükleri,diş eti rahatsızlıkları,tartar,plak,kokulu nefes ve lekeler üstünde koruma sağlarken;ağız bakım suyu,su ile çalkalama esnasında ağız bakımını tamamlayarak ekstra ferahlık veriyor''şeklinde açıklamalar var çeşitli sitelerde bu ürünle ilgili (Ambalaj üstünde özellikleri içeren çok fazla detay yok).
Diş macunu beyaz-mavi renkli ve içinde tuz zerreciği kadar mavi partiküller bulunuyor.
Bu diş macununu alırken çok büyük beklentilerle almadım sadece şu ağız bakım suyu etkisini merak etmiştim.Nane tadının çok yakıcı olmadığını,ağızda bıraktığı ferahlık etkisinin bir süre devam ettiğini ve yüzeysel temizliği güzel yaptığını söyleyebilirim.Benim dişlerimde 'kök çürükleri,diş çürükleri,diş eti rahatsızlıkları,tartar,plak,leke''gibi sıkıntılar yok şükür,sadece diş renginde leke değil ama kafein ve nikotine bağlı değişim var.Bu anlamda da ferahlatıcı nefes özelliği haricinde öyle çok ahım şahım etkileri olan bir diş macunu oldu diyemeyeceğim...