Diadermine N° 110 Creme De Beaute Kırışıklık Karşıtı Gece Kremi

Kırışık karşıtı gece kreminde uzun zamandır Diadermine Lift Wrinkle Filler serisini kullanıyordum ama N° 110 Creme De Lumiere Leke&Kırışıklık Karşıtı Kremi yüzümün belirli yerlerinde mevcut olan cilt lekelerinde etkili olabileceğini düşündüğüm için alıp denemek isteyince,Diadermine N° 110 Creme De Beaute Kırışıklık Karşıtı Gece Kremi de yanında hediyesi olmuş oldu(Kofre şeklinde satılan seti Rossmann'dan 37 TL.civarı bir fiyata almıştım sanırım).
''Formülünde bulunan 110 damla gelişmiş yaşlanma karşıtı konsantresi,11 güçlü kırışıklık karşıtı aktif maddeden oluşuyor.Pro-kolajen,hyaluronik asit,3 amino asit,3 vitamin(E,F,B5),1 pro-peptit ve 2 protein bulunan Diadermine N° 110 Creme De Beaute Kırışıklık Karşıtı Gece Kremi;kırışıkların ve ince çizgilerin görünümünü azaltırken,cilt dokusunu pürüzsüzleştirmeyi,beslemeyi ve yenilemeyi vaat ediyor.Sonuçta cilt daha pürüzsüz,aydınlık,eşit bir görünüme kavuşur,kolajen ve elastinin yeniden yapılanmasına destek olur,yaşlanma belirtilerini azaltmaya yardımcı olur-muş''.Ambalajda belirtilen özellikler bu şekilde.
Dermatolojik uzmanlar tarafından kontrol edilip,cilde uyumluluğu dermatolojik hassasiyet testleriyle doğrulanmış olan krem 35-55 yaş arası kullanıma hitap ediyor.Kullanımı her akşam cilt temizliği yapıldıktan sonra yüze ve boyuna masaj yapılarak uygulama şeklinde.
50 ml.lik cam kavanozda olan kremin yapısı katı denebilecek formda,rengi çilekli yoğurt gibi çok silik bir pembe,kokusu da rahatsızlık vermeyecek hafiflikte ve hoş (bana göre).
Diadermine N° 110 Creme De Beaute Kırışıklık Karşıtı Gece Kremini,bir şu katı formundan dolayı çok sevemedim.Sürümü,dağıtması ve emilimi birazcık zahmetli gibi.Onun haricinde yukarıda yazan bir sürü vaatten neyi gerçekleştirdi derseniz inanın yorum yazamayacağım.Kırışıklık anlamında zaten 30'lu yaşlardan itibaren gece kremi kullanmayı alışkanlık haline getirdiğimden o konuda kullandığım kremlerin etkisini görüyorum.Ama bu uzun yılların verdiği bir etki.Pürüzsüz derken akne,leke izleri anlamında bir pürüzsüzlük ise bence başarılı değil.Aydınlık,eşit görünüm de ise bu anlamda cildimde bir farklılık göremedim.Yani anlayacağınız bu gece kremini sadece kırışıklık ve ince çizgilerin görünümünü azaltma anlamında kullanmış olduğumu düşünüyorum ben.Tabi uzun süreli kullanım çok önemli...