Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli

Genel olarak cilt temizliğinde ve bakım ürünlerinde Diadermine markasını severim.Cilt temizliğinde daha önce '' Derinlemesine Temizleyici Yüz Yıkama Jeli ''ni kullandığım markanın bu sefer de Beyaz Çay ve Ginseng içeren,normal&karma ve yağlı ciltler için olan Dengeleyici Yüz Yıkama Jelini alıp kullandım.Bu yıkama jelini geçen sene sonu BİM marketten 8,45 TL.'ye almıştım.Şu an piyasa fiyatı 10-15 TL.arası değişiyor.Ürünü bitirdiğime göre yazısını paylaşmanın tam zamanı şimdi..
Ambalaj arkasında''Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli;beyaz çay ve ginseng özü sayesinde cildi kirden ve makyaj kalıntılarından arındırır.Ciltteki kir ve makyaj kalıntılarını nazikçe ortadan kaldırırken,aynı zamanda cildin nem dengesini korumasına yardımcı olur.Cildi derinlemesine temizler ve cilt problemlerini gözle görülür derecede azaltır.Cildinizi daha doğal,taze ve canlı görünüme kavuşturur''şeklinde bir açıklama var bu ürünle ilgili.Cilde uyumluluğu dermatolojik testlerle kanıtlanmış yüz yıkama jeli 150 ml.ebadında.Ambalajın renginden dolayı yeşil bir görünüme sahip olan jeli elime döktüğümde aslında şeffaf olduğunu fark ettim.
Beyaz çayın içerdiği antioksidanlar nedeniyle cilt üzerinde olumsuz etkileri engelleyici ve yaşlanma belirtilerini geciktirici;ginsengin ise cilt için antioksidan etkili aynı zamanda cildin nem ve vitamin dengesini koruyucu özellikte olduğunu bir dip not olarak belirteyim.(Bu iki bitkinin daha bir çok faydası var,ben sadece cilt üzerindeki faydalarından bahsettim).
Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jelinin hafif ama rahatsız etmeyecek bir kokusu var.Yapısı jel formunda ama ben daha ziyade jöleye benzettim.Yüzüme tatbiki sırasında dağıtma konusunda biraz zorlandım o anlamda.Benim T diye tabir edilen bölgemdeki yağlanmayı ve parlamayı,temizlemeden sonra uzun bir süre önledi diyebilirim ama geçirmedi tabi ki.Yalnız 1-2 defa yanlışlıkla göz çevreme temas ettirince gözlerimde bir yakıcılık hissettim ben,o yüzden göz çevresinden uzak tutmakta yarar var.Yüzümü temizlemesi anlamında başarılı bulsam da cilt problemleri üstünde ne gibi etkisi olduğunu anlamadım.Akne hala var,siyah nokta hala var..Bir de içerdiği beyaz çay ve ginsengin tam olarak ne etki verdiğini çözemedim ben..Yazımın başında belirttiğim gibi cilt temizleme ürünlerinde Diadermine markasını seviyorum ama sırf şu jöle kıvamından dolayı sanırım bu ürünle elektriğim tutmadı benim :)