Megaplast İlk Yardım Seti

Eminim birçoğumuzun evinde ecza dolabı gibi bir yer vardır.Bu dolapta da ilaçlar,merhemler,şuruplar vs..bir de ilk yardıma yönelik yara bantları,kompresler,pansumanlar vs.. malzemeler vardır.Bizim evde de küçük bir raf bu tür malzemelere ayrılmış durumda.Ev içi olası görünmez kazalara her an hazırlıklı olmak gerek.Tabi dışarıda olduğumuz zamanlar bir ilk yardım dolabıyla beraber gezemeyeceğimize göre en güzeli böyle ufak bir seti her an elimizin altında bulundurmak.Ben de öyle düşünüp Megaplast İlk Yardım Seti'ni almıştım BİM marketten.
Yaklaşık 1 karıştan az boyu olan setin kapaklı ve plastik kutusu,taşıma ve saklama anlamında ideal.Erkekleri bilemem ama kadınların normal ebat,kol yada omuz çantalarına rahat sığar.Kutunun içeriğini yukarıdaki fotoğrafta okumuşsunuzdur.Ufak tefek,basit yaralanmalara ilk ön yardımı yapmaya yetecek türden içindekiler.
BİM marketin cuma aktüel ürünlerindendi bu ilk yardım seti,6 TL.gibi de bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam.İnternette mini ilk yardım seti diye arama yaparsanız farklı marka ve değişik modelleri görebilirsiniz.Evde zaten olası bir duruma ilk müdahaleyi yapmaya yetecek malzemem var.Ama dışarıda olduğumuzda da el altında olsun diye bu seti arabada bıraktım.Evde,işte,okulda,tatilde,arabada,çantada,bavulda..nerede olursa olsun böyle bir set herkeste olmalı bence..