Cecile Diva Eau De Toilette / Deodorant


Böyle kadınlar günü,anneler günü vs..özel günlerin en sevdiğim özelliklerinden biri de kadınlara yönelik birçok markanın kampanya ve indirim yapıyor olmaları şüphesiz.Konu indirim olunca ben de bu fırsattan istifade edenlerden oldum ve alışverişim sırasında Cecile Diva Eau De Toilette & Deodorant setini de sepetime ekledim.
2005'ten bu yana Türkiye'de ve dünyada faaliyet gösteren Özsoy Kozmetik firmasının üyesi Cecile,renkli kozmetik ve parfüm gruplarıyla hizmet veriyor.Cecile markasının parfüm grubunda birbirinden değişik kokulara sahip parfüm,deodorant ve roll-on bulunuyor.Cecile Diva'da bunlardan biri.
Cecile Diva,divaların,gözdelerin ve içinde star ruhu taşıyanların parfümü olup;
Parfümün Üst Notaları:Tropik meyveler
Orta Notaları:Vanilya
Alt Notaları:Misk'ten oluşuyor.
Set içinde 100 ml.ebadında siklamen rengi cam şişede eau de toilette ve 150 ml.ebadında deodorant var.

Her mevsim kullanılabilir özellikli Diva,sıcak ve tatlı bir kokuya sahip.Kokunun kalıcılığının da uzun süreli olduğunu söyleyebilirim.Çiçeksi kokuları çok sevmediğimden böyle tropikal kokulu,hafif meyvemsi ve şekerimsi kokuları tenime yakıştırıyorum,o yüzden de beğendiğim bir koku oldu benim...